nellasnella

Hej, är en tjej på 14 år :D Är halv svensk och halv finsk Kommer att skriva om vad jag gör om dagarna och skolan :) Så Enjoy :D :D

Pringles högtalare!

Publicerad 2012-09-11 22:50:04 i

Idag så har mina högtalare från Pringles kommit. Man skulle ju samla 3 stycken lock och sedan fick man en högtalare. Älskar ju Pringles så tänkte att det är nog bra. Så skickade locken och nu kom högtalaren. Då fick jag gå och köpa ett Pringles rör som högtalaren ska sitta på, svårt att förklara. Men ni fattar nog :-) :-)
I alla fall, så provade jag dem, förvånansvärt bra ljud i dem :-) :-) :-)

Asså hela skolan är förkyld och ont i halsen/feber. Så typ alla är hemma, vad har hänt med skolan????
Så jag har varit förkyld och hostat nu sen i fredags :-( :-( Svårt att sova också på natten för man kan typ inte andas :-(
Får se om jag orkar gå imorgon, får se hur mycket jag sover inatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela