nellasnella

Hej, är en tjej på 14 år :D Är halv svensk och halv finsk Kommer att skriva om vad jag gör om dagarna och skolan :) Så Enjoy :D :D

Kak försäljning!

Publicerad 2012-09-30 21:09:34 i Allmänt

Idag har jag hunnit med massor känns det som :-) :-) Imorse så gick jag ut och Power walkade/joggade/sprang i ca 40 min. Sen åt jag frukost och duschade medans jag kollade på en Beck film :-)
Efter det så packade jag mina saker för att sen på kvällen åka till henne. Åkte till Erikslund för att köpa en present till henne också. Som tur är läser inte hon min blogg, så jag behöver inte va rädd att jag avslöjar för mycket :-) :-)
Stressade iväg till Helle för att gå ut och sälja kakor med Helle och Frida :-) :-)
Nu var klockan ungefär 14:00
När jag kom fram till Helle var klockan kanske 15;00 för vi var tvungen att gå tillbaka för att köpa en lampa.
I alla fall när jag stressat till Helle så är dem inte ens klara än. Dem sitter och gör spanska läxa då. Men det var bra för då kunde jag andas lite innan vi skulle ut. :-) :-) :-)

Kakorna gick super bra att sälja, vi gick ut med 7 stycken och kunde sälja alla :-) :-) :-) Det är väldigt lätt att sälja till villor med barn familjer :-) :-)

Har försökt plugga lite no genetik med det är så ointressant så det finns inte :-( Men vad ska jag göra, jag har prov på fredag så? :-( :-(

Ska fortsätta nu :-( :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela