nellasnella

Hej, är en tjej på 14 år :D Är halv svensk och halv finsk Kommer att skriva om vad jag gör om dagarna och skolan :) Så Enjoy :D :D

Plugg hos Helle!

Publicerad 2012-09-13 20:38:49 i Allmänt

Tog mig igenom skoldagen och åkte tillsammans med Helle, hem till henne för att plugga. Gick väl sådär först, tröttnade ganska fort. 
 
Sen så körde vi EYETOY, har aldrig kört det föut, så Helle vann stort först. Sen ville jag ha revange och då vann jag stort :) Så stolt ;) ;) ;)
 
Jag är den organga, det var så ljust när man skulle ta kort, så det blev sådär, haha :D :D
 
Så hade Helle bakat CAKEPOPS, som jag för fösta gången smakde. Så goda :) :D

 
Så nu kan både jag och Helle hela första världskriget. Ska träna lite mer på glosorna som vi har imorgon också . Läsa sammanfattningen till so:n också :) :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela