nellasnella

Hej, är en tjej på 14 år :D Är halv svensk och halv finsk Kommer att skriva om vad jag gör om dagarna och skolan :) Så Enjoy :D :D

1 oktober 2012

Publicerad 2012-10-01 21:12:08 i Allmänt

HEJDÅ SEPTEMBER, HEJ OKTOBER SAMT HÖSTEN!

Idag har jag bakat blåbärspaj på HKK med Annika och Hodan som vanligt på måndagar :-) :-) Fast det blev inte direkt en paj utan en smulpaj. Men det vart gott i alla fall. Allt blir gott om man har vaniljsås :-) :-) Så jag typ dränkte pajen, jag trodde att blåbären skulle vara jätte sura. Men det var dem absolut inte :-) :-)

Sen när jag kom hem så tjuvstartade vi att fira mamma och Hampus som fyller imorgon och på onsdag :-) :-) Så jag dekorerade tårtan :-) :-)

Jag hjälpte Frida också att sälja mer kakor. För en tant som jag sålde till förut ville ha mer så hon beställde tre stycken som jag levererade idag :-) :-)

Har gjort lite av matteläxan också, eller lite? Jag har bara två tal kvar, det är jätte svårt med medelvärde och median. Orkar inte tänka på kvällen :-( :-(

Har slängt mig i soffan i alla fall Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela