nellasnella

Hej, är en tjej på 14 år :D Är halv svensk och halv finsk Kommer att skriva om vad jag gör om dagarna och skolan :) Så Enjoy :D :D

Erikslund fyller 1 år!

Publicerad 2012-09-22 18:56:46 i

Idag var jag och Mammi på Erikslund för expert har ju gått i konkurs så vi skulle fynda lite grejer för det var 15, 25, 30 och 50% rabatt.
Så vi hittade:
IPhone penna för 124,50kr
IPhone laddare för 74,50kr
Locktång för 104,70kr
Heat protektion spray för 46,50kr

Det var massor med folk där och det var vakter överallt. Först för att komma in i expert så var vi tvungna att stå i en kö i 15 min och sen för att komma till kassorna så var vi tvungna att stå i kö i en timme. Skojar inte jag tog tid, en timme och fyra min innan vi äntligen kom ut därifrån.

Efter det träffade jag Helle och Frida, Erikslund bjöd på tårta. Så det åt vi :-) :-)
Kom hem och åt mat, sen fixade mamma mitt hår. Vart super fint tycker jag :-) :-) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela