nellasnella

Hej, är en tjej på 14 år :D Är halv svensk och halv finsk Kommer att skriva om vad jag gör om dagarna och skolan :) Så Enjoy :D :D

BB Cream

Publicerad 2012-09-27 18:49:25 i Allmänt

Helgen började tidigare än vanligt för vi har studiedag imorgon. Så nu har jag helg, känns väldigt skönt för jag är så trött :) :)
Var med pappa och handlade efter skolan så då hittade jag denna BB Cream och en eyeliner :) :)
Nu förstår jag varför Annika har pratat om denna kräm BB Cream. För det är som en foundatition och en lotion samtidigt :) Den är så lätt så man känner inte att man har den på sig :) :)
Men jag vet inte om jag ska ha eyelinern i skolan så vi får se :) :)
 
Imorgon så ska jag kanske gå med Helle och Frida och sälja Fridas kakor. Först var det våran klass som sålde kakaor och nu är det Fridas klass tur :) :) :)
 
Ska fortsätta med min tidiga helg :) :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela