nellasnella

Hej, är en tjej på 14 år :D Är halv svensk och halv finsk Kommer att skriva om vad jag gör om dagarna och skolan :) Så Enjoy :D :D

HKK - tacopaj

Publicerad 2012-10-15 19:06:04 i Allmänt

Idag så hade vi en inställd lektion som var svenska och var 3,5 h så jag började 12:40 istället :-) Då hade vi HKK och gjorde tacopaj. Så det blev min lunch, det var faktiskt väldigt god. Det ända som inte var så lyckat var att vi råkade krydda för mycket tacokrydda. Det skulle vara en påse, men det hade inte läraren utan en stor burk. Hon sa att vi skulle krydda så mycket som vi tyckte. Då kunde det vara blir för starkt :-(

Sen efter den lektionen så hade vi tyska i 10 min ungefär. För sen så skulle vi mötas i matsalen för ARENAN skulle komma och prata om gymnasieval! Dem pratade i ca 20 min, men dem sa inget viktigt. Dem berättade inte ens vad dem jobbar med utan bara tiderna man kunde komma till dem??

I alla fall när jag var hemma före och efter skolan, så läste jag en bok som jag sedan ska ha redovisning för klassen om sen. Eller egentligen bara tjejerna i klassen :-) Så nu har jag typ 5 kapitel kvar av boken :-) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela